onsdag 4. april 2012

Retro-vintage kort

Jeg var innom Søstrene Grenes i Trondheim forrige uke og kjøpte en pakke med retroark. Fikk tips av ei som var med på Orkdalstreffet i slutten av mars. Synes arkene er helt herlige *smiler*. Og ikke var de dyre heller - 20,- for en pakke med 20 ark med 10 forskjellige motiver/farger!
Jeg laget et retro-vintage kort som kusinen min fikk til bursdagen sin. Jeg brukte et ark i brunt og blått. Pyntet med en fjær og sommerfugl og puttet på en pebbels med tekst laget av Kristin. Borden på forsiden er stanset ut med en MS punch.


Innsiden er også ganske enkel på dette kortet. Tekststempelet er fra KH Design og ellers har jeg bare pyntet med en sommerfugl.


Baksiden er som vanlig helt enkel, kun me litt mønsterpapir og navnetrekk.

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! Så stilig papir og nydelig med fjær og sommerfugl. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Flott kort og kult mønsterark:)

    Hvis du går til denne siden på youtube, får du en kjempefin forklaring på hvordan jeg har brukt metalltapen:) Forskjellen er selvfølgelig at jeg har klippet ut "murstein" i stedet for bokstaver;)

    http://www.youtube.com/watch?v=HLJO8W-0iPk

    SvarSlett
  3. Så herlig mønsterpapir:) Kjempeflott kort

    SvarSlett
  4. Ååå... Det var stilig! Flott mønsterarkg stilige detaljer!
    God helg til deg!
    Merete

    SvarSlett
  5. Hærlig retro!!
    Klem fra mæ:)

    SvarSlett
  6. Superkult kort! Og de retropapirene var kule!

    SvarSlett