søndag 1. april 2012

Ferdig med master og takkekort til veilederen min

Da er jeg endelig ferdig med masteren min! Og det er en utrolig god følelse - enn litt rar! Etter eksamenen var det standard prosedyre med pizza og champagne på Trondhjem Biologiske Stasjon (TBS). Og i den forbindelse hadde jeg tatt meg tid til å lage kort til veilederen min og de ansatte der ute. Jeg har kost med i de 2 studieårene jeg har hatt der ute *smiler* og det er litt trist å ikke skulle ha tilholdssted der lenger.

På kortet til veilederen min har jeg brukt et bilde av oss to under feltarbeidet på Svalbard. Produsenten på arket må jeg komme tilbake til, men alle kanter er rufset og distresset med Distress Ink - vintage photo. Jeg har brukt lys blå magich mesh, klokke charms, hjemmelaget pebbles med tekst laget av Kristine, metallhjørne og dymo.

Inni kortet har jeg ikke pyntet med noe annet en magic mesh, samt stanset ut skrivematter med dies fra Nellie Snellen og stemplet med tekststempel fra KH Design.

Baksiden har likt oppsett som resten av kortet og kun dekorert med magic mesh og navnetrekk - laget i photoshop med veldig god hjelp av Cino.

Kortet til de ansatte på TBS er C&S med muffins på! Det fordi vi spiser veldig mye kaker der ute *smiler*. Oppsettet er liftet fra Mor Kari inne på Scrapping.no. Hun lager noen flotte C&S kort som jeg har lagt meg på hjertet.Mønsterarket er fra Panduro og muffinsene er printet ut fra nett. Tekststempelet er fra Inkadinkado.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar