torsdag 27. januar 2011

Til de helt nye..

Jeg er inne i en periode der barselkort er en hit å lage. Heldigvis er det mange jeg kjenner som venter barn i den nærmeste tiden! Siden ikke alle vet eller vil si hva de venter, har jeg funnet ut at grønt og brunt er passende farger å lage de i. Jeg har og fått litt dilla på denne typen brettekort.

Ark: Maja Design - "Ska vi ta en Fika? - Havreruter"
stempler: GCS Art Stamps, KH Design, Storyteller
Blomster/blader: Iamroses
Punch: MS Layered Arches
Spellbinders: lacy squares

Jeg er med i følgende utfordring med kortet:
Truly Scrumptious Challenges #49: Brown, Pink and Green





6 kommentarer:

  1. Stunning card Elen, I love the papers and your beautiful baby carriage and your details are so gorgeous.

    So glad you could join us at Truly Scrumptious,
    hugs
    Heather xx

    SvarSlett
  2. Wow, for et nydelig kort!! lekre farger, og herlig pyntet - både inni og utenpå!!
    Klem fra Ingrid (adar)

    SvarSlett
  3. et riktig nydelig kort og flotte "safe" farger.
    ha en super helg. klem pia

    SvarSlett
  4. Nydelig kort:)
    Tusen takk for at du er med på blogcandyen min:)

    SvarSlett
  5. Such a gorgeous card. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at TS. Hugs Michele x

    SvarSlett