søndag 30. januar 2011

Ja, ja..da var det på'n igjen..

med julekort:-)
Jeg hadde egentlig lovet meg selv at i år - ja da skal jeg ikke begynne lage julekort før etter sommeren i alle fall! Så feil kan man altså ta - for da er jeg i gang igjen. Jeg var tilfeldigvis innom Hjertebonden's juleblogg, og der var det utrolig mange flotte bidrag som var kommet inn allerede. Så da var det jo bare å finne frem juletekster og julemotiver igjen. Jeg har falt litt for dette tag-kortet hvor jeg får brukt MS punchene mine fullt ut. På selve tag'en skal det være et bilde, men det kommer først nærmere jul. Og så blir det skrivefelt på baksiden av den.

Ark: Maja Design "Skal vi ta en Fika? - hemgjord saft" og "Gammaldags Jul - hos mormor"
Ladybug and Friends "Tradisjon" og My Mind's Eye "Abbey Road"
Motiv: Lili of the Valley, Utklippsark fra VNI Gade
Tekst: Stempelglede
MS punch: Layered Arches
Blomster: Prima

Jeg er med i Hjerteboden's Juleblogg sin årlige utfordring med kortene.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar