mandag 10. januar 2011

Småkort av restepapir

Etter å ha tittet i noen gamle Ett Trykk blader, kom jeg over et innlegg med masse inspirasjon for småkort på 4 x 4 inches. Så da tok jeg for meg resteark bunken og fikk laget disse tre kortene. Mønsterarkene er fra Maja Design og tekststemplene mener jeg er fra KH design alle sammen. Alle tre kortene ble pyntet med litt blomster som ble sprayet med glimmermist. På to av kortene har jeg også brukt punch fra Martha Stewart. Synes det er veldig koselig med denne størrelsen på kortene, de går ganske raskt å lage og det er kjekt å ha noen kort liggende i tilfelle bursdager som kommer litt overraskende på:-)
Deltar i bursdagsutfordringen hos Anonyme Scrappere (utfordring #13) med det midterste kortet.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig herlige da. :)

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltar hos AS forresten, fint om du linker til oss. :)
    Klem.

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig tilbakemelding. Og skal selvfølgelig legge inn link - ble noe rot da jeg skulle legge inn i Mr. Linky. Trodde ikke det gikk..

    SvarSlett