fredag 15. oktober 2010

bursdagskort til mannfolk

Jeg har til nå syntes det har vært vanskelig å lage kort til gutter og menn, men det ser ut til å løsne litt merker jeg. Og det er godt! Det eneste er at de fleste nå har blitt i blått – må jo gå ann å lage herrekort i andre farger og;-)

På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja Design, motivstempel fra Kort & Godt og tekststempler fra North stamps. Alle kanter er svertet med en blålig Distress Ink farge – Weathered wood, som lenge har fått bli urørt i kassa mi. Charms’en er fra Kort Hobby og ble kjøpt inn da jeg var på Trøndersaksa. Jeg har endelig fått brukt Gazellen min i forbindelse med kortproduksjon – alle ringene er kjørt ut på den.


På dette kortet har jeg også brukt ark fra Maja Design. Siden jeg har gitt bort kortet allerede og ikke husker hvor lappen jeg noterte alle detaljer på tok veien, så husker jeg ikke hvor motiv stempelet kommer fra. Sånn kan det gå! Tekststempelet er fra Storyteller. Ble i alle fall veldig fornøyd med kortet selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar