mandag 23. april 2012

Nye ATC'er

Jeg syntes det var veldig artig å lage ATC'er, så jeg har vært med på en ny runde ATC-swap på scrapping.no.

For de som ikke vet hva dette er, så står ATC for Artist Trading Card. Det er små kreative kort på størrelse med baseballkort (2,5 x 3,5 inches). Man bytter kort med andre og kan senere se på de for inspirasjon. ATC'ene har sin opprinnelse i Sveit.

Den første hadde temaet "vår. Her har jeg brukt et mønsterark i gult, grønt og rødt som underlag. Deretter har jeg stemplet med tekststempelet "Fly free" og en sommerfugl (fra Inkadinkado).


Jeg har pyntet med gul magic mesh og tre blomster. Jeg har kalt ATC'ene "Fly free". 

 


Den andre swap'en hadde tema "maskulin". Her har jeg lekt meg litt med stempler, mist og distress ink. Jeg har først stemplet med forskjellige stempler på akvarellpapir. Jeg har brukt Staz-on "Timber brown" og også svertet kantene. Deretter har jeg sprayet med glimmermist "walnut gold". De mørke flekkene er laget med Distress Ink "Brushed corduroy".


Deretter har jeg satt på en bit washi tape fra Tim Holtz, magic mesh og tilslutt stemplet på en klokke fra KH design. Jeg har laget en matte i fargen "bark" under akvarellpapiret. Jeg har kalt ATC'ene for "Timeless".

4 kommentarer:

  1. Kjempefine kort, så flotte farger og papirer. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte og inspirerende... Kanskje jeg skal begynne med dette jeg og når jeg ser hvor flotte de er :-)

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte ATC'er. :)

    SvarSlett
  4. Jättefina kort!!
    Gillar verkligen färgerna.
    Ha det gott!

    SvarSlett