torsdag 29. desember 2011

29 nå igjen..

Et nytt og helt enkelt pyntet bursdagskort til svogeren min som fylt 29 år atter en gang lilke før jul. Kortet er uten stempeltrykk siden mønsterarket i seg selv var såpass dekorativt. Svogeren min er glad i å stå på ski, så arket passet veldig bra! Jeg har brukt filmstripe fra Tim Holtz og klistret på bokstaver i hver rute. Så en annen hadde gjort dette på et kort, men husker ikke helt hvem det var... Diesen jeg har brukt inni kortet er fra Nellie Snellen.


4 kommentarer:

  1. hei:) jeg har ingen nettbutikk, men det du ser her på bloggen min selger jeg og inne her
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100002294343439
    finner du meg :) der minke fort nå arkene så skynd deg å ta en titt,så skal jeg prøve å få sendt det til deg idag/morgen før portoen stiger :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig kort d var <3 Der ser en hva ark kan gjøre:):) Morsomt med bokstaver i filmstripa, den ideen skal jeg ta med meg:) Vet du hvilke produsent d var på arket?

    SvarSlett
  3. Råtøft kort!!! Kult med filmstripene på kryss og tvers, og med teksten på. Og 29 år er jo en bursdag som går igjen ;)

    SvarSlett