mandag 26. september 2011

Så glad i grøt...

En LO til fra meg. Her har jeg brukt embossingplaten til Tim Holtz - pocket watches, stripete mønsterark fra Maja Design, tag'en og de store bokstavene (grøt) er skåret ut med Gazellen min, tekststempelet er fra Hero Arts, småbokstavene er rub-ons fra Making Memories. Bildene har jeg fikset på samme måte som forrige LO - satt sammen i photoshop, pusset kanter og laget en ekstra ramme med å scrape en strek litt inn på bildet.

Jeg er med i utfordring hos Scrap'a'Long med denne LO'en. Oppgaven er embossing/distressing.

3 kommentarer:

  1. Så flott LO med fint oppsett og fine farger,
    og så kult med alle bildene i en firkant sånn. :)

    SvarSlett
  2. klempeflott LO, liker bruken av ric rac bånd!!

    tusen takk for ditt bidrag til Scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  3. Stilig LO du har laget, nydelige farger du har brukt!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long, håper du blir med oss neste måned også!

    Klem Stine

    SvarSlett