tirsdag 20. september 2011

Bryllupskort

Utrolig som de siste månedene bare har flydd avsted. August gikk med til ferie og september har liksom bare blitt borte. Her er i alle fall et bryllupskort jeg lagde i sommer. Det skulle egentlig være til et vennepar som gifter seg i november, men så var svigers innom og de skulle i bryllup helgen etter og hadde egentlig tenkt å høre om jeg kunne lage et kort for dem. Og jeg som kvelden før hadde tenkt at nå må jeg få gjort ferdig de to jeg holdt på med.. Heldig for svigers *ler*.

Arket er fra Pion Design. De er aldeles nydelige, og gjør seg for det meste selv. Motivstempelet er fra Lili of The Valley og fargelagt med akvarellfarger. Punchen er fra Martha Stewart, blomster fra I am roses og sommerfuglene er utklipt fra et klippeark fra Pion.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Og så lekkert pyntet det var inni.

    SvarSlett
  2. Et utrolig flott bryllups kort :) veldig kjekt å se på det du har laget. Synes også at babydressen var rålekker :)

    Ha en sol fylt uke

    SvarSlett