fredag 27. mai 2011

En skisse, 3 doble ark og 5 kort..

For noen uker siden var jeg med i en skisseutfordring hos Scrap'a'long. Jeg likte den skissen veldig godt, så jeg utfordret meg selv - hvor mange kort kan man få ut av en skisse og 3 doble ark fra Maja Design? Resultatet ble 5 6*6 inch kort og ser og at jeg har litt papir til overs så jeg får vel et par 4*4 inch kort også, men det får bli senere.
Her er skissen:


Og her er kortene (det 5'te kortet er det jeg laget for noen uker siden!):

Jeg er med i føgende utfordring med dette kortet:
Nordsalten-hobbyklubb #30 : Perler (31/5)
Sukkersött #126 :Vis oss din stil (2/6)
Mo's Challenges #84: Pearls and flowers (1/6)


Jeg er med i føgende utfordring med dette kortet:
A Spoon Full of Sugar #: Things with wings (30/5)
Stamp Something (27/5): Something Sentimental - use a sentiment (2/6)

Jeg er med i føgende utfordring med dette kortet:
One Stitch At A Time Challange #63: Bling it on (29/5)
Lili of the Valley #98: I believe in Fairies (2/6)
Crafty Purple Frog Challenge (26/5): Things of Beauty (8/6)

Jeg er med i føgende utfordring med dette kortet:
Scrapperiket utfordring #27: Bursdag (28/5)
Scrappiness design mai :Hipp hipp hurra (31/5)


Her er innsidene av kortene. Ser nå at innsiden i det siste kortet ikke er blitt helt ferdig - går litt fort i svingene her om dagen!

10 kommentarer:

  1. All the beautiful vintage papers. Great colors together!
    Thanks for joining us at OSAAT!
    Marianne

    SvarSlett
  2. Så herlige kort. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Gorgeous cards! Thanks so much for playing with us for our Bling it On! Challenge at OSAAT this week.

    xoxo Marjo

    SvarSlett
  4. Hei! kjempe lekkre kort du har laget! Og kjempe lekker stil du har :) Takk for du deltar hos sukkersøtt! Klem Ane :)

    SvarSlett
  5. Så mange lekra kort du har laget.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Wonderful creations!

    Thanks for sharing with us at The Crafty Purple Frog Challenge!

    kaos

    SvarSlett
  7. Beautiful cards! Thanks for playing along with us at the LOTV challenge!

    SvarSlett
  8. Utrolig lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår:)

    SvarSlett
  10. Kjempefine kort med flotte motiv!

    Me like!

    klem

    SvarSlett