søndag 30. januar 2011

Bryllupskort

Jeg er litt tidlig ute med dette bryllupskortet, jeg vet det. Bryllupet er jo ikke før i juni... Men jeg syntes motivet fra Lili of the Valley er så utrollig fint, og hadde så lyst å lage noe med det nå. Så da får jeg bare være ferdig i god tid da - har jo forsåvidt aldri skadet det:-)

Ark: Maja Design
Motiv: Lili of the Valley
Blomster: I am roses
MS punch: Double loop

Jeg er med i følgende utfordringer med kortet:
Creative Inspirations January 30: Inspired By: Love




3 kommentarer:

  1. Så utrolig fint kort! Ja, Lilli's bilder er skjønne, jeg er heeelt enig^_^

    egentlig ville jeg bare si at du har vunnet min candy, så du må komme inn og gi meg addressa den skal sendes til :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:-)
    Og sååå koselig at jeg vant da! Iler inn til deg og gir lyd fra meg:-D

    SvarSlett
  3. Så nydelig bryllupskort♥
    Det stempeltrykket er så skjønt,og bruntoner blir jeg aldri lei av:)

    SvarSlett