fredag 15. oktober 2010

Da var julekortproduksjonen ferdig..

Føler at jeg er ute i veldig godt tid nå! Det var egentlig ikke helt planlagt, men siden jeg startet så sent i fjor (fordi jeg ikke startet å lage kort før på senhøsten) ville jeg starte "litt" tidligere i år. Det er forsåvidt ganske deilig å ha alle i boks, men nå blir jeg vel utålmodig for å få sendt de ut.

Her er i alle fall siste kortet:

Arkene er igjen fra Maja design, motiv og tekststempel fra Stempelglede og snøfnugswirlsene inni kortet er fra Ladybug & Friends. Charms'en er hengt på et hjemmelaget perleanheng og blomster er fra Iamroses. Bladene er stanset ut med en Martha Stewart puncher. Rundt kantene på motivstempelet har jeg brukt stickles - Star Dust - for å få litt mer liv i kortet.


5 kommentarer:

  1. For et lekkert julekort!!
    Og jeg er råimponert over at du er ferdig allerede!! Jeg holder på å fargelegge julekortmotivene jeg....dette tar tid;)
    Lekkert med blå julekort!

    SvarSlett
  2. Wow, ferdig allerede? Jeg er i gang, men jeg har mange igjen. Men det er jo kos å holde på med nå utover høsten:-)
    Kortet er kjempefint Elen!

    SvarSlett
  3. For et nyydelig kort!
    Skikkelig lekkert pyntet, fantastiske farger og kakeservietten passet supert inn. :)

    Klem.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med å være ferdig med julekortene :) Var veldig fint :) Jeg likte ellers herrekortet under her også :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig et julekort, blått er jo bare så lekkert! Syntes det var en stilig detalj med den perlepynten:)

    SvarSlett