mandag 2. mai 2011

Et lilla kort

I går kveld hadde jeg ordentlig scrappelyst, og satte meg ned så fort poden var sovnet. Ettersom jeg har blitt glad i å lage kort etter skisser, saumfarte jeg utfordringsbloggene etter en skisse jeg likte og endte opp med denne. Tror nok det blir flere kort etter den skissen også.
Arkene er fra Maja Design, motivet fra LOTV, tekststempler bl.a. fra KH Design. Den store sommerfugelen har jeg printet ut fra nett og så hatt på Crackle Accent. Blomstene er fra Wild Orchid Crafts.




Jeg er med i følgende utfordringer med dette kortet:
Wild Orchid Challenge #22: White plus 2 with a twist (10/5)
Sukkersött #122: Sommerfugler (6/5)
Scrap'a'long Utfordringsblogg #5: Skisse og vennskap (28/5)

10 kommentarer:

  1. så flott kort, både inni og utenpå.
    likte de to forskjellige spellbindersene, og det flotte trykket.
    og så har jeg begynt å få mer og mer sans for lilla etterhvert.
    klem pia

    SvarSlett
  2. Herlig lilla kort du har laget! Likte oppsettet og pyntingen din veldig godt :-)
    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!
    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  3. Flott kort du har laget. Flott løsning på skissen min og det passer jo perfekt til tema.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Lekkert kort! Ikke vanskelig å se at du har brukt skissen, og det er flott!

    Kjempe fint at du ville "leke" med utfordringen vår ;)

    Klem Camilla, Scrap´a`Long

    SvarSlett
  5. Herlig kort Elen! Ser ikke ut som om du har noe problem å sjonglere mammarollen og kortlaging! :-) Har en utfordring til deg i bloggen min. Gleder meg til å se hva du skriver :-)

    SvarSlett
  6. Så flott kortet ditt ble! Det er så herlig det motivet der, og fargene du har valgt er herlige!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  7. Flott kort du har laget!! Lekre papirer...

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long...

    Klem Plundis

    SvarSlett
  8. Nydelig kort og flott valg av motiv til vår urfordring! LEKKERT!!

    Klem Carina

    Scrap'a'Long

    SvarSlett
  9. Lekkert!! så søtt det stempelmotivet♥ herlige farger:)

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap`a`long♥♥

    Klem Lise.

    SvarSlett
  10. Nydelig dekorert kort! -Koselig motiv og flott oppsett!
    Go klem, Tove

    SvarSlett